تعطیلات ایستر 2012 -- فروردین 91
 
زهرا دختر دوست داشتنی ما
 
 
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : م.احمدی

دختر گلم  پرنسس کوچولوی من

چند وقتی بود به خاطر مشغله زیاد نتونستم برات بنویسم 

خلاصه ای از این چند وقت را برات می نویسم 

 در مورد تعطیلات ایستر که با همه دوستای سفارت رفتیم دریا و 6 ساعت روی دریای مدیترانه بودیم.کشتی قشنگی بود و کلی دور جزیره را گشت و جاهای قشنگ و دیدنی جزیره را به ما نشان داد.

شما و دوستات هم که تا تونستید شیطونی کردید و من هم فقط از ترس اینکه یک وقت توی دریا نیوفتی همه اش دنبالت می دویدم. کشتی سه طبقه بود و شما  هی بالا و پایین می رفتی 

یکسری تورهای محافظتی هم گذاشته بودند  دور کشتی ولی شما بچه ها از تورها استفاده میکردید و بالا می رفتید.

 

خلاصه مامی که آخر سفر کلی دریا زده شد و کلی مریض شدم( از بس بالا و پایین دنبال شما دویدم)

اما شما آخر سفر هم کنار مامان نشستی و حدود 20 دقیقه ای هم خوابت برد.

 

 

راستی ناهار هم فیلت ماهی کبابی و سالاد و انواع مزه های خوشمزه قبرسی نوش جون کردی .... مامان از ترس لب به غذا نزد ( می ترسیدم حالم بدتر شود)



 

بابا متاسفانه توی این سفر قشنگ همراهمون نبود و سرکار بود... دفعه بعدی که بریم دریا مطمئن باش می سپارمت دست پدر و خودم از فضای اطراف لذت خواهم برد. 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
جهت گرفتن رمز در قسمت نظر خواهی اسم خود را بنویسید و پیام بگذارید.

نظرات شما عزیزان:

مامان زهرا
ساعت0:54---17 خرداد 1391
سلام عزیزم خوبی؟مدسی از تبریکتون .امیدوارم تیام عزیز هم هزار سال زنده باشه.گلم لینکتون میکنم به امید یه دوستی خوبپاسخ: مرسی ... خوشحال میشیم به ما سر بزنید... من همه دوستان وبلاگی را در وبلاگ دوم دخترم « شکلک های مورد علاقه تیام» لینک کرده ام

خاله مهسا
ساعت8:59---14 ارديبهشت 1391
خاله جون پس عکسات کو؟ مامانی انگار دیگه حوصله عکس گذاشتنم نداره !!! تنبل شده. باید دعواش کنم. آخه با دیدن عکساته که جون میگیریم. بدون عکس که لطفی نداره! یایا هی میگه عکسای زهرا جونم کو!
پاسخ: چشم دارم عکس ها را مرتب میکنم تا هر کدوم را در مطلب خودش بذارم.


هانیه
ساعت12:26---11 ارديبهشت 1391
سلام زهرا خانم خیلی خوشگله ماشالا وبتونم قشنگه به منم سر بزنید ممنون.
پاسخ: ممنون که سرزدید ، چشم حتما .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


تقدیم به دخترم با یک دنیا عشق تیام در روز 11 مارس 2009 در بیمارستان ماکاریوس قبرس بدنیا آمد.
آخرین مطالب


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 10862
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 438
تعداد آنلاین : 1

< language="" type="text/" ="http://moorche.persiangig.com/MeLoDiC/JS-Code/1/Lalaee .js"> KoodakMedia.com


Free Calendar

Free Clock
free counters
Free counters

ハートの噴水ブログパーツ

[PR] 無料で面白タイピング!